Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~inseguridad | użytkownik

imię i nazwiskoPats. adresPoznań zarejestrowany05.07.2008 @15:20:42 ostatnio na stronie04.11.2014 @21:59:47



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty155 komentarze441 posty na forum3

komputer / sprzęt
canon eos 450d 18-55 mm ____ canon 50 mm 1.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~weimarska    04.01.2009 @23:48:16
powodzenia. (:
~weimarska    04.01.2009 @23:21:44
co tam planujesz miec w tym studiu? (;
~weimarska    04.01.2009 @23:10:26
focic, a nie obijac sie. :>
~copywriter2000    04.01.2009 @22:19:51
Wstawiłem dziś jedno;p
~weimarska    04.01.2009 @22:14:41
jaktam nowy obiektyw, daje rade? :>
~copywriter2000    04.01.2009 @22:01:24
Jak minęły święta? Jakieś ciekawe foty?
~MoniQueAllacon    03.01.2009 @02:47:15
`..aj coś widzę ,że Pati_Koti^^ ostatnio się opiernicza
`...z cykaniem Fotek
_______
Tak miało być.
~molly12    01.01.2009 @22:50:06
dziekuje i pozdrawiam
_______
"the more I get to know people, the more I like animals"
"pozostajemy na zawsze odpowiedzialni za to co oswoimy"
~OtherThanAll    01.01.2009 @16:15:47
Dzięki ;>
-RandomHero    11.12.2008 @23:24:54
bardzo dziękuje! (:
~weimarska    08.12.2008 @21:00:10
macie tam dowolny czas, jakis limit godzinowy, cus?
~weimarska    08.12.2008 @20:59:43
musze sie tam wybrac. :>
~weimarska    08.12.2008 @10:59:42
to studio to z kursu, czy jakos prytwatnie czy cus? i gdzie sie miesci dokladnie? :>
-RandomHero    08.12.2008 @09:46:26
no troszki! ;P
dziękuje! (:
~weimarska    05.12.2008 @18:49:04
no i co zadnych nowych zdjec nie dodajesz, heeeem? :>
-RandomHero    03.12.2008 @21:31:58
dziękuje! (:
~qstra    01.12.2008 @16:54:25
no co TY profesor?!! to chyba podawal przyklad, "jakich fotografii nie robic" :D
co to za kurs/szkola?
~duka    26.11.2008 @15:27:28
eee tam chudzinka Tak usiadła, żeby było, że chudzinka:D
ostatnio edytowane: 2008-11-26 15:27:56
_______
"Biedna miłość, która musi karmić się myśleniem" (J.Cortázar)
~weimarska    23.11.2008 @19:00:33
bo sie to durne +18 zaznaczylo i nie zauwazylam tego dodajac. a pozniej juz nie moglam tego edytowac, wrrr. :>
~weimarska    20.11.2008 @10:17:48
do szkoly, a nie DA. :P
~weimarska    20.11.2008 @10:01:36
em, usunelas zdjecie z plecami, czy cos ze mna nie tak i wcale go tu nie bylo? :>
!nail85    19.11.2008 @16:59:37
Cześć Ale prywatnie?Dokładnie nie wiem kto i gdzie bo ja do nich nie chodziłem, ale wiem , że na pewno kilku prowadzi prywatne kursy. Myślę, że jak zapytasz w dyżurce w głównym budynku o kursy to na pewno coś więcej ci powiedzą. Moim zdaniem taki kurs to dobry pomysł, podstaw cię na pewno nauczy.
-RandomHero    17.11.2008 @00:34:50
bardzo dziękuje! (:
spokojnej nocy życzę!
gorąco pozdrawiam! ^^
!nail85    15.11.2008 @23:12:08
no fakt, na fotografię trzeba zdać rysunek, ale nie mają niebotycznych wymagań, więc spoooko dasz rade
!nail85    15.11.2008 @22:45:09
a na co zdajesz, na fotografie?bo ja jestem dopiero na 3 roku wiec pewnie sie nie rozminiemy
ostatnio edytowane: 2008-11-15 22:46:05
_______
http://pl.youtube.com/user/nail85poznan
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt